Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Κεφτεδάκια τηγανιτά

Κλασικά και αγαπημένα...



Υλικά

500 γρ κιμά μοσχαρίσιο
1-2  μεγάλα κρεμμύδια τριμμένα
3 φέτες μπαγιάτικο ψωμί μουλιασμένο σε γάλα και καλά στραγγισμένο
1 κ.σ ξύδι
2 αυγά
αλάτι, πιπέρι
ελαιόλαδο
ρίγανη
καρίνο

Εκτέλεση

Ζυμώνουμε όλα τα υλικά πολύ καλά, βρέχοντας συνεχώς τα χέρια μας με νερό για να γίνει το μίγμα αφράτο.


Πλάθουμε κεφτεδάκια στο μέγεθος που θέλουμε και τα πανάρουμε στο αλεύρι. Τινάζουμε την περίσσεια του αλευριού.


Τηγανίζουμε σε μέτρια φωτιά και από τις δύο πλευρές μέχρι να ροδοκοκκινήσουν.


Καλή μας όρεξη!!!

11 σχόλια:

Μarion, είπε...

Κεφτεδάκια...αν και πρωι τα λιγουρευομαι.

Καλή εβδομαδα

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Καλή εβδομάδα και σε σένα Μαρία μου!!!

Asteri (Maria) είπε...

χεχεχε από πιτσιρίκα έχω μια μανία με τα κεφτεδάκια, πάντα τα βούταγα καυτά καυτά και με κυνηγούσε η μάνα μου χιχιχιχιχιχιχι
Πολλά φιλάκια
Καλή εβδομάδα

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

χαχαχα δεν ήσουν η μόνη Αστέρι μου!!!Είναι τυχαίο που όλα τα παιδιά τρελαίνονται για κεφτεδάκια?
Καλή εβδομάδα!!!
Φιλάκιαααα

nostimia είπε...

Καλημέρα και καλή βδομάδα Νατάσα. Ακούω το λαδάκι να τσιτσιρίζει. Μια τηγανιά πατάτες λείπει τώρα.

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου nostimia!!!
Καλή εβδομάδα και σε σένα!!!

Giorgos Varvakis είπε...

Τον τελευταίο καιρό, μου τα ζητάει συνεχώς η γυναίκα μου!!! Με αφορμή τα δικά σου που δείχνουν υπέροχα, ευκαιρία να τα φτιάξω :)
Φιλιά
Καλημέρα Νατάσα!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Καλημέρα gvarvakis!!!
Ευκαρία να τα φτιάξεις στη γυναικούλα σου..μην της χαλάς το χατίρι...:))
Καλή επιτυχία!!!

Pansofix είπε...

στο σπιτι γινεται πανωλεθρια οταν φτιαχνουμε κεφτεδακια, πραγματικα δινεται μαχη!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

άλλο πράμα το τηγάνι, που και που το τιμούμε κι απολαμβάνουμε!!!!!!
μέχρι εδώ μύρισαν τα κεφτεδάκια σου!!!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

@ Pansofix μια από τα ίδια γίνεται κι εδώ...όποιος προλάβει πρόλαβε!!!χαχαχα

@ Γαστεροπληξ κι εγώ αποφεύγω το τηγάνι όσο μπορώ..συνήθως φτιάχνω τα πάντα στο φούρνο ή στην κατσαρόλα. Τα τηγανιτά κεφτεδάκια όμως είναι άλλο πράγμα...Το τηγάνι είναι νόστιμο αλλά δυστυχώς και βλαβερό...