Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Μπριζόλες λεμονάτες στο φούρνο με πατάτες και μπύρα


Υλικά για 2 μερίδες

2 χοιρινές μπριζόλες
2 μεγάλες πατάτες
1 σκελίδα σκόρδο τριμμένο
αλάτι, πιπέρι
ρίγανη
2 κ.σ. ελαιόλαδο
2 κ.σ. μαργαρίνη σε κομματάκια
χυμό από 1 ½ λεμόνι
1 κουτάκι μπύρα

Εκτέλεση

Πλένουμε καλά τις μπριζόλες και τις αραδιάζουμε σε ένα ταψί. Κόβουμε τις πατάτες κυδωνάτες και τις τοποθετούμε γύρω από τις μπριζόλες. Πασπαλίζουμε με το σκόρδο, αλάτι, πιπέρι και ρίγανη. Περιχύνουμε τις πατάτες με το λάδι και βάζουμε εδώ κι εκεί, πάνω στις μπριζόλες, την μαργαρίνη. Περιχύνουμε με τον χυμό λεμονιού και την μπύρα. 


Καλύπτουμε με αλουμινόχαρτο και ψήνουμε στους 180oC, 1 ώρα και 30'. Αφαιρούμε το αλουμινόχαρτο και συνεχίζουμε το ψήσιμο 30' ακόμη ή ώσπου να πάρουν χρώμα οι πατάτες. Σερβίρουμε αμέσως.

Η συνταγή είναι της κ.Αλεξιάδου. 

9 σχόλια:

Taste Advisor είπε...

Ωραίο "Κυριακάτικο" φαγάκι, οι κυδωνάτες πατάτες είναι η αδυναμία μου,τις κάνω με κρασί, όμως η ιδέα της μπύρας μου αρέσει!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Τελικά όπου μπαίνει η μπύρα δίνει άλλη νοστιμιά....
Καλή σου μέρα Πόπη μου!!!

Roula είπε...

Έχω φτιάξει πρόσφατα παρόμοια συνταγή με μπίρα και σίγουρα η γεύση που αφήνει στο φαγητό(η μπίρα), είναι φανταστική.
Δεν αμφιβάλω καθόλου και γι'αυτό το φαγητό.
Μπράβο!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Συμφωνώ μαζί σου Ρούλα μου...
Φιλάκιααααα

eatgreek.net είπε...

τέλειο φαγάκι! και οι πατάτες με τη μπύρα γίνονται απίστευτες! :-)

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Σ' ευχαριστώ eatgreek!!!Καλή σου μέρα....

Ανώνυμος είπε...

Μόλις το έβαλα στο φούρνο να γίνεται... Σούπερ!!!!

ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Θα σου έλεγα "καλή σας όρεξη" αλλά μάλλον δεν σας πρόλαβα και ήδη φάγατε....
Ελπίζω να σας άρεσε...
Καλό βράδυ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Έπος η συνταγή! Εύγε! Την έφτιαξα ήδη δύο φορές και είμαι και άσχετος από μαγειρική :)